Alla inlägg under februari 2013

Av misslyckad125 - 27 februari 2013 08:30

Hej, fick sovmorgon idag!! En hel timme, behövdes då jag inte var hemma förens kl 19. Känns bra det här med att gå ut innan frukost - är en bra början på dagen.

Är sjukt trött på skolan bara, men idag blir det lite CAD vilket är kul iaf. Sen är det bara imorgon med sen är denna vecka över! Iaf skolaveckan, ska försöka göra saker i helgen med!

/Love Miss Lyckad

Av misslyckad125 - 26 februari 2013 07:25

Hej, idag på morgonen var det tungt att gå upp! Sov dåligt tänkte på skolarbete medans jag typ sov. Men jag masade mig upp och gick en runda och det var jätteskönt! Nu skulle jag nog kunna somna dock.
Kom fram till idag att kroppkakor är ingen bra kvällsmat var riktigt hungrig idag när jag vaknade.

Vad oseriöst det här är men har inte haft tid att sätta mig och gå in på djupet än, det får bli till helgen. Igår kväll stressade jag för att hinna få sova 8 h. Inte bra men vill man vara fin får man lida pin sägs det ju..

/Love Miss Lyckad

Av misslyckad125 - 25 februari 2013 07:29

Hej igen, igår blev det popcorn och microkola :(. Men bestämde mig på kvällen att ta tag i mitt liv igen så slängde receptet till kolan och satte klockan en halvtimme tidigare så jag kunde gå ut och gå en halvtimme innan frukost. Kändes bra när jag väl hade kommit ut men nu känner jag mig helt slut.

/love Miss Lyckad

Av misslyckad125 - 25 februari 2013 07:29

Hej igen, igår blev det popcorn och microkola :(. Men bestämde mig på kvällen att ta tag i mitt liv igen så slängde receptet till kolan och satte klockan en halvtimme tidigare så jag kunde gå ut och gå en halvtimme innan frukost. Kändes bra när jag väl hade kommit ut men nu känner jag mig helt slut.

/love Miss Lyckad

Av misslyckad125 - 23 februari 2013 15:24

Hej, har funderat ett tag nu på att söka hjälp - och nu är jag äntligen här. Att skriva ut hur jag känner fungerar för mig så du får bli min professionella terapeut.

Förstår inte varför jag förstör för mig själv hela tiden!! Igår låg jag på soffan hela dagen! Och idag har jag iaf gjort något (städat) men känner mig så dum när man kan göra så mycket mera! Och äta bättre, har popcorn hemma igen och det blev dagens lunch. Vet att jag inte kan ha popcorn hemma - hela mitt tänk förändras. Men måste träna eller något vill ju bli hälsosammare inte sunkigare! Kanske behöver en sponsor, någon att prata med när suget tar över, eller inte egentligen suget utan snarare idén att när man tittar på ngt bra ska man ha gott till.. Åh känner mig så skyldig och dum. Samtidigt är jag så trött på allt så orkar inte bry mig. Är nog lite smått deprimerad ibland.

Som du märker kommer det bli många samtal innan jag är botad, känner mig dock lite bättre men en promenad med så är jag nog på topp igen..

/Love Miss Lyckad

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards