Alla inlägg under mars 2013

Av misslyckad125 - 29 mars 2013 18:39

Hej psykologen.. Har varit lite deprimerad på kvällarna. Kanske för att jag inte kommer ut så mycket nu när jag ska plugga. Har bara inte fått så mycket gjort. Så mycket annat som tar tid. Men har inte bokat in när tentan ska vara än så har väl några dagar på mig..

Snart dags att sova - kommit in i en rutin från tentaveckan, där man gick och la sig tidigt och gick upp tidigt. Är helt slut efter sju. Och har inget annat att göra så..

/Love MissLyckad

Av misslyckad125 - 25 mars 2013 20:41

Hej, har inte skrivit på ett tag - brukade skriva på tåget men har inte åkt på sista tiden så glömt av det. Idag har varit en hel hopplös dag - inte gjort ett skit. Måndagar och jag fungerar inte ihop.

Gör du, som jag, en lista i huvudet varje kväll över saker som ska förbättras tills dagen efter? Nästan varje kväll är man där och tänker imorgon ska jag göra saker annorlunda, men det är inte ofta det sker, tyvärr.
Har i alla fall märkt en skillnad nu när jag har ätit mera protein - musklerna är hårdare även om jag inte har tränat något. Och man håller sig mättare längre.

Billigt lösviktsgodis denna vecka - då jag köpte 2 kg förra gången det var billigt tänkte jag undvika det denna gången. Finns ingen mening med att köpa bara för att det är billigt - undviker det ju annars. Men det är ju så det är - när saker väl är billigt så ska man unna sig och köpa det bara för det. Lustigt, det är ju lika onyttigt som när det är dyrt.

Våffeldagen idag och åt faktiskt två våfflor med kesella hallon på, det var mumsigt :). Hade tänkt köpa glass med jordgubbssylt men glömde det som tur var! Har ju beslutat mig för att spara in pengar och gå ner i vikt genom att inte köpa onyttiga saker.

Gjorde även en jättegod smoothie idag på kesella 1%, mango, lite mjölk och florsocker och vaniljsocker för att sätta lite sötma och smak blev supergott!!!

/Love MissLyckad

Av misslyckad125 - 14 mars 2013 21:21

Hej.. Kollade runt på Facebook på ex, även de man var tsm med på lågstadiet. Och när jag kom till en viss person så kände jag något - vet att han är min första kärlek men jag förstår inte varför!!! Vi var knappt tsm han älskade två andra tjejer och han gillade mig bara. Men kommer ihåg det mesta mellan oss och han behandlade mig som skit! Ändå så känner jag något när jag ser bilder på honom. Skulle nog prova en gång till om läget skulle dyka upp.
Sen har vi min första riktiga pojkvän - när jag ser bilder på honom blir jag äcklad. Och han behandlade mig som om jag var allt. Skulle aldrig i mitt liv bli ihop med honom igen!! Tror dock att det har något att göra med vem jag var när vi var tsm.
Åh kärlek den är mysterisk. När ska jag hitta dig?

/Love MissLyckad

Av misslyckad125 - 7 mars 2013 07:35

Hej, har varit upptagen! Men går framåt med rutinerna! Så här ser en veckodag ut för mig:

Vaknar 04:43, går då upp och dricker ett glas vatten med en halv pressad citron i. Efter det så klär jag på mig dagens kläder (ej tröjan) sen så går jag ut och går en halvtimme. Kommer hem och lagar havregrynsgröt med psylaliumfrö och krossade linfrö i. Tittar på the big Bang theory medans jag äter och sminkar ögonen. Sen borstar jag tänderna och tvättar ansiktet för att sedan sminka klart mig och fixar håret. Sen klär jag på mig tröjan och packar väskan och cyklar sen till tåget. Efter 50 min på tåget är jag framme och då beger jag mig till bussen för att sedan åka sista biten (10-15min) till skolan. Där jag spenderar dagen för att sedan bege mig hem igen vid 17:10 ungefär. Är hemma vid 19:00 ungefär och då är det dags att äta. Efter det så blir set antingen att laga lunchlådor till två dagar framåt eller så blir det att duscha. Sen är det dags att sova för att sedan vakna upp och göra samma sak igen..

Låter väl kul! Hehe men bara denna och nästa vecka med förhoppningsvis sedan börjar ex-jobbet och då blir det lite samma men förhoppningsvis kan jag jobba hemifrån iaf i början så då slipper jag ca 4h restid.

Billigt godis denna vecka så har blivit lite godis till efterrätt denna vecka men det gör inget. Så länge jag är ute och rör på mig så känns det ok. Ska försöka få lite tid att vila i helgen, men kommer bli lite snaks - är ju final i helgen ;).

/Love Miss Lyckad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards