Alla inlägg under april 2013

Av misslyckad125 - 18 april 2013 07:26

Hej, jag känner mig fantastisk! Känner mig bekväm med mig själv, tycker det är kul att skriva på examensarbetet (när jag väl sätter mig och gör det). Har kommit in i en bra rytm just nu och det känns bra. Smygvägde mig häromdagen och var nere på 70,5 kg!!! Känns fantastiskt skönt att se resultat - och äta god mat och inte träna ihjäl mig!

På ett annat område - älskar elf smink! Blev beroende av det när jag upptäckte det och har vågat experimentera lite med. Har haft en stiplebrush från elfs studiolinje i några månader nu men aldrig riktigt testat den. Så idag provade jag med flytande fondation och den var fantastisk!!! Täckte jättebra och man behövde inte lika mycket än när man använder en svamp som jag gör i vanliga fall. Gick även fort att täcka hela ansiktet och det var kul! :)

Så livet är bra just nu :)

/Love MissLyckad

Av misslyckad125 - 4 april 2013 16:51

Hej, har kommit in i en ganska ok rytm just nu. Lillebror har skaffat appen striiv och vi tävlar om vem som har gått mest på en dag. Mycket bra för motivationen. Kör även shape up igen och det känns bra att ha lite kontroll. Har dock ätit popcorn (2 dagar), inte bra men har inte gått över kaloriintaget!
Det enda negativa är att jag inte kommit igång med examensarbetet!! Känner panik när jag tänker på det - men har reglerteknik tentan på måndag så kan sätta igång efter det!

Fick min skinroller idag! Provade och kändes inget typ, ganska kul. Tog bilder på hur varje kind ser ut nu, sen får vi se om det har blivit någon skillnad. Hoppas verkligen jag blir av med acneärren! Stör mig verkligen på groparna! Kan inte ha rouge eller något för det syns mera och känner mig inte fin heller.

Jag håller på mycket med att försöka förbättra mitt yttre. Ska ju till gekås om 69 dagar eller något och vill kunna köpa sommarkläder och känna mig bekväm i dem! Men bara 7 kilo ner tills jag når mitt mål ;).

/Love MissLyckad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards