Direktlänk till inlägg 4 april 2013

Process of life

Av misslyckad125 - 4 april 2013 16:51

Hej, har kommit in i en ganska ok rytm just nu. Lillebror har skaffat appen striiv och vi tävlar om vem som har gått mest på en dag. Mycket bra för motivationen. Kör även shape up igen och det känns bra att ha lite kontroll. Har dock ätit popcorn (2 dagar), inte bra men har inte gått över kaloriintaget!
Det enda negativa är att jag inte kommit igång med examensarbetet!! Känner panik när jag tänker på det - men har reglerteknik tentan på måndag så kan sätta igång efter det!

Fick min skinroller idag! Provade och kändes inget typ, ganska kul. Tog bilder på hur varje kind ser ut nu, sen får vi se om det har blivit någon skillnad. Hoppas verkligen jag blir av med acneärren! Stör mig verkligen på groparna! Kan inte ha rouge eller något för det syns mera och känner mig inte fin heller.

Jag håller på mycket med att försöka förbättra mitt yttre. Ska ju till gekås om 69 dagar eller något och vill kunna köpa sommarkläder och känna mig bekväm i dem! Men bara 7 kilo ner tills jag når mitt mål ;).

/Love MissLyckad

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av misslyckad125 - 20 oktober 2013 22:19

Såg nyss "Niceville" eller "The Help" som den även kallas för andra gången och den är så bra och sorglig. Att människor har blivit och fortfarande blir behandlade annorlunda för deras hudfärg, läggning eller för vad som helst är så fel och jag förstå...

Av misslyckad125 - 5 september 2013 10:43

Hej, vaknade idag väldigt dyster. Känner att jag inte vill göra något alls idag, inte ens se serier.. Om man bara visste vad ens liv ska sluta upp, vore skönt att ha ett facit som man kan tjuvkika på. Känner mig bara tom idag.. ...

Av misslyckad125 - 17 juli 2013 22:21

Känner mig som en failure när jag ser på Facebook att mina klasskamrater har fått sina examensbetyg medans jag har en tenta kvar samt så måste examensarbetet bli godkänt.. Måste börja plugga nu i veckan på tentan! Vill verkligen vara klar med skolan ...

Av misslyckad125 - 29 maj 2013 22:01

Varför? Så fort det går bra så trillar man dit igen! Blir äcklad av mig själv! Skolan slut på onsdag, redovisningen på måndag blir tuff men bara att köra på.....

Av misslyckad125 - 8 maj 2013 07:30

Hej, som rubriken säger så går det bra just nu. Har en bra rutin som fungerar - önskar bara att jag hade börjat med den tidigare!! Jag börjar dagen med ett glas citronvatten sen går jag ut och går 30-40 min. Sen är det dags för frukost, efter frukost...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards