Direktlänk till inlägg 7 mars 2013

Forward

Av misslyckad125 - 7 mars 2013 07:35

Hej, har varit upptagen! Men går framåt med rutinerna! Så här ser en veckodag ut för mig:

Vaknar 04:43, går då upp och dricker ett glas vatten med en halv pressad citron i. Efter det så klär jag på mig dagens kläder (ej tröjan) sen så går jag ut och går en halvtimme. Kommer hem och lagar havregrynsgröt med psylaliumfrö och krossade linfrö i. Tittar på the big Bang theory medans jag äter och sminkar ögonen. Sen borstar jag tänderna och tvättar ansiktet för att sedan sminka klart mig och fixar håret. Sen klär jag på mig tröjan och packar väskan och cyklar sen till tåget. Efter 50 min på tåget är jag framme och då beger jag mig till bussen för att sedan åka sista biten (10-15min) till skolan. Där jag spenderar dagen för att sedan bege mig hem igen vid 17:10 ungefär. Är hemma vid 19:00 ungefär och då är det dags att äta. Efter det så blir set antingen att laga lunchlådor till två dagar framåt eller så blir det att duscha. Sen är det dags att sova för att sedan vakna upp och göra samma sak igen..

Låter väl kul! Hehe men bara denna och nästa vecka med förhoppningsvis sedan börjar ex-jobbet och då blir det lite samma men förhoppningsvis kan jag jobba hemifrån iaf i början så då slipper jag ca 4h restid.

Billigt godis denna vecka så har blivit lite godis till efterrätt denna vecka men det gör inget. Så länge jag är ute och rör på mig så känns det ok. Ska försöka få lite tid att vila i helgen, men kommer bli lite snaks - är ju final i helgen ;).

/Love Miss Lyckad

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av misslyckad125 - 20 oktober 2013 22:19

Såg nyss "Niceville" eller "The Help" som den även kallas för andra gången och den är så bra och sorglig. Att människor har blivit och fortfarande blir behandlade annorlunda för deras hudfärg, läggning eller för vad som helst är så fel och jag förstå...

Av misslyckad125 - 5 september 2013 10:43

Hej, vaknade idag väldigt dyster. Känner att jag inte vill göra något alls idag, inte ens se serier.. Om man bara visste vad ens liv ska sluta upp, vore skönt att ha ett facit som man kan tjuvkika på. Känner mig bara tom idag.. ...

Av misslyckad125 - 17 juli 2013 22:21

Känner mig som en failure när jag ser på Facebook att mina klasskamrater har fått sina examensbetyg medans jag har en tenta kvar samt så måste examensarbetet bli godkänt.. Måste börja plugga nu i veckan på tentan! Vill verkligen vara klar med skolan ...

Av misslyckad125 - 29 maj 2013 22:01

Varför? Så fort det går bra så trillar man dit igen! Blir äcklad av mig själv! Skolan slut på onsdag, redovisningen på måndag blir tuff men bara att köra på.....

Av misslyckad125 - 8 maj 2013 07:30

Hej, som rubriken säger så går det bra just nu. Har en bra rutin som fungerar - önskar bara att jag hade börjat med den tidigare!! Jag börjar dagen med ett glas citronvatten sen går jag ut och går 30-40 min. Sen är det dags för frukost, efter frukost...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards